Доброго дня! Мене звати ПЕТРО РАДЕЙ. Понад 15 років я займаюся написанням читабельних, грамотних і змістовних текстів, а також перекладами. Це моя робота, хобі та вектор розвитку.

Знання мов: англійська (C2), польська (C2), російська, українська. Освіта: Львівський національний університет ім. І.Франка. Факультет журналістики.

Маю багаторічний досвід у таких тематиках: фінанси, спорт, політика, наука, IT, фінтех, дизайн інтер’єру, маркетинг, криптовалюти, беттінг, гемблінг, трейдинг, будівництво, архітектура, нерухомість, торгівля, техніка, шоу-біз, одяг, взуття, освіта, культура, дизайн, медицина, туризм, дитячі товари, товари для дозвілля, подарунки, ювелірні вироби, авто, зоотовари, кіно та ін. Приклади власних текстів надаю під час особистого листування. Також моє портфоліо можна переглянути за цим лінком.

Тож, якщо Вам потрібен копірайтинг, рерайтинг, переклад чи редагування пишіть у Telegram або на email.

Hi! I am a skilled and experienced copywriter; my goal is to create readable, interesting, meaningful, literate and creative texts. I work efficiently, responsibly and adhere to deadlines.

Копірайтинг і рерайтинг: ключові відмінності



Як рерайтинг, так і копірайтинг – це робота з текстами, яка передбачає переробку інформації. З чим тоді пов’язана така значна різниця у вартості цих схожих послуг? 


Насправді ж, між рерайтингом і копірайтингом є чимало відмінностей. Основна – полягає у ретельності та глибині опрацювання даних.

Копірайтинг – це написання авторських унікальних текстів. Результатом роботи автора є повністю унікальний, оригінальний матеріал. У процесі створення тексту може використовуватися безліч джерел, фактів, життєвий досвід, а також висловлювання людей. Таким чином отриманий матеріал містить свіжу, оригінальну і максимально глибоко та старанно опрацьовану інформацію.

Пошукам цікавої та корисної інформації копірайтер приділяє досить багато часу. Адже він цього залежить якість і насиченість остаточного матеріалу. Крім того, автор неодмінно мусить цілковито зануритися у тему, а іноді й вивчити нову термінологію. Саме тому такий контент оцінюється дорожче.

Щодо рерайтингу, то в цьому випадку текст є унікальним із точки зору пошукових систем. Однак попри те, що він чудово індексується «пошуковиками», з точки зору змісту, його оригінальність та унікальність є дуже низькою. Адже при написанні такої статті чи новини використовуються готові матеріали, опубліковані раніше іншими авторами.

Тобто, як ви вже зрозуміли, рерайтер переписує чужий текст своїми словами, а копірайтер створює повністю оригінальний матеріал практично «з нуля». Оскільки рерайтиг є простішим, його вартість зазвичай дешевша. За різними даними, понад 95% всієї інформації, яка розміщена в Інтернеті – це результат глибокого і неглибокого рерайтингу.