Доброго дня! Мене звати ПЕТРО РАДЕЙ. Понад 15 років я займаюся написанням читабельних, грамотних і змістовних текстів, а також перекладами. Це моя робота, хобі та вектор розвитку.

Знання мов: англійська (C2), польська (C2), російська, українська. Освіта: Львівський національний університет ім. І.Франка. Факультет журналістики.

Маю багаторічний досвід у таких тематиках: фінанси, спорт, політика, наука, IT, фінтех, дизайн інтер’єру, маркетинг, криптовалюти, беттінг, гемблінг, трейдинг, будівництво, архітектура, нерухомість, торгівля, техніка, шоу-біз, одяг, взуття, освіта, культура, дизайн, медицина, туризм, дитячі товари, товари для дозвілля, подарунки, ювелірні вироби, авто, зоотовари, кіно та ін. Приклади власних текстів надаю під час особистого листування. Також моє портфоліо можна переглянути за цим лінком.

Тож, якщо Вам потрібен копірайтинг, рерайтинг, переклад чи редагування пишіть у Telegram або на email.

Hi! I am a skilled and experienced copywriter; my goal is to create readable, interesting, meaningful, literate and creative texts. I work efficiently, responsibly and adhere to deadlines.

ЩО ТАКЕ КОПІРАЙТИНГ І ЯКІ БУВАЮТЬ ЙОГО ВИДИ?

Копірайтери займаються створенням текстів для бізнесу. Їх пишуть для того, щоб повідомити інформацію про певну компанію, продемонструвати її ключові переваги та продати читачам товари чи послуги.

Чим займається копірайтер?

Компанії постійно потребують різних текстів: для веб-сайтів, соціальних мереж, email-розсилок, відео, інтернет-магазинів, мобільних додатків, а також для реклами.

Саме з цим і пов’язана робота копірайтера. Він може написати статтю, лист, пост, оголошення, в якому підштовхне читача до потрібних висновків чи дій. Для того, щоб створити справді ефективний текст, автор повинен:

o   якнайбільше дізнатися про компанію, її продукцію, ЦА та конкурентів;

o   здійснити аналіз майданчиків, де опублікують його матеріал;

o   зібрати фактуру: поспілкуватися з експертами та вивчити достовірні джерела;

o   підібрати якісні зображення для свого матеріалу;

o   опублікувати текст у соціальних мережах та на веб-сайтах;

o   оцінити ефективність розміщених текстів та оптимізувати їх.

Копірайтер зазвичай не пише вірші, художні твори, наукові роботи і не проводить журналістські розслідувань – усе це не має нічого спільного з бізнесом.

Які є види копірайтингу?

Копірайтинг рекламних текстів

Також їх називають «текстами, що продають». Це рекламні статті, які описують товари чи послуги та підштовхують читачів здійснити певні дії: перейти на веб-сайт, замовити продукт, телефонувати менеджеру або залишити свої контакти.

Яке ключове завдання подібних текстів? Вони повинні переконати читачів, що товар буде для них якнайбільш корисним.

Іміджевий копірайтинг

Іміджевий текст – це текст, який безпосередньо не продає, а він допомагає підтримувати або формувати образ компаній, продуктів або послуг. Наприклад, інформаційна стаття у блог чи ЗМІ. Такий матеріал все одно впливає на продаж, однак не зразу. Він дозволяє підвищити рівень довіри до бренду, показуючи експертність конкрентної компанії чи вчить користуватись продуктом.

SEO-копірайтинг

Копірайтери пишуть SEO-тексти для веб-сайтів, коли є необхідність просувати їх у пошуковій видачі. Для того, щоб сайт потрапив до топу, у такому тексті повинні бути ключові слова. Це фрази, за якими люди часто шукають публікації такого типу в мережі Інтернет.

Однак не варто перенасичувати статті ключовими словами – це дасть негативний ефект. Стаття повинна залишатись легкою для читання, цікавою та корисною.

LSI-копірайтинг

LSI (латентно-семантичне індексування) є алгоритмом, за допомогою якого Google перевіряє текст на відповідність пошуковим запитам. При цьому враховуються не лише прямі входження ключових фраз, а й синоніми і тематичні слова.

Тобто це аналог SEO-копірайтингу. Писати LSI-текст навіть простіше, адже не треба цільово вставляти ключі, а працюють вони при цьому якнайбільш ефективно.

Наприклад, вам потрібно просунути текст на запит «як правильно пити чай». В такому разі достатньо використати слова «заварювати», «чайний лист», «окріп», «напій», «чайник» і так далі, щоб пошуковик зрозумів, про що ця стаття. Це і є LSI.

Коментарі