ДЛЯ ЧОГО БІЗНЕСУ ПОТРІБНИЙ КОПІРАЙТИНГ?
Спробуйте уявити собі таку ситуацію: ви зайшли на веб-сайт фірми, а там лише її назва та велика кількість зображень – і більш нічого… Ймовірно, ви відчуєте себе так, ніби відвідали далеких родичів, які показали вам фотоальбом з досягненнями двоюрідного дядька, з яким ви навіть не знайомі.
Перспектива не
дуже приваблива, чи не так? Навряд чи ви захочете надовго зупинитись на такому
незрозумілому веб-сайті. Скоріш за все, ви зайдете на інший інтернет-ресурс, на
якому зможете одержати корисну та необхідну інформацію про компанію.
Саме для того,
щоб не траплялося таких ситуацій, і потрібний копірайтинг для сайтів. Згідно зі
статистикою, близько 95% користувачів «всесвітньої павутини» перед придбання
певного продукту чи послуги, завжди намагаються дізнатись більше інформації про
компанію, яку вони вибрали. І саме завдяки статтям на її сайті вони матимуть
змогу це зробити!
Головна мета
текстів на сайтах полягає в тому, щоб показати клієнтам, що співробітництво з компанією,
про яку вони в цю мить читають, буде для них найкращим рішенням! Саме із таким
завданням успішно та грамотно справиться копірайтер.
Копірайтер є
тією людиною, яка здатна, використовуючи найбільш влучні слова, донести
потенційним клієнтам найбільш важливу інформацію та підштовхнути до здійснення необхідного
для компанії кроку. Це спеціаліст, який відмінно володіє словом та якнайкраще відчуває
те, чого потребує читач.
Чому послуги копірайтерів мають таке важливе значення для
бізнесу у 2024 році?
- По-перше,
завдяки правильним текстам фірма зможе значно збільшити власну цільову аудиторію,
тобто потенційних клієнтів.
- По-друге,
це гарна можливість повідомити про себе широкому колу осіб, розповісти про свої
ключові переваги.
- По-третє,
це важливість підтримання контакту зі своєю аудиторією, адже саме завдяки текстам
компанія матиме можливість комунікувати зі своїми клієнтами:
·
описувати
свої послуги чи нові товари;
·
цікавитись,
що найбільше сподобалося цільовій аудиторії і що їй зараз потрібно;
·
інформувати
про досягнення фірми, піднімаючи таким чином свій рейтинг в очах клієнтів.
Саме завдяки текстам
копірайтери мотивують людей до певних дій.
Кожен із текстів на сторінках веб-сайту має певну мету:
- Підштовхнути
читача до купівлі товарів чи послуг.
- Змотивувати
клієнта до того, зареєструватися на офіційному сайті компанії або зателефонувати.
- Посилити
бажання зайти на цей сайт ще раз та поділитись ним зі своїми друзями.
- Запам'ятати
необхідну інформацію.
- Розповісти
партнерам про найбільш вигідні умови співробітництва з цією фірмою.
Є п’ять ключових причин, чому бізнес потребує грамотного
копірайтингу:
- заробіток
на продажі товарів та послуг;
- демонстрація
експертності;
- привертання
уваги потенційних клієнтів;
- створення
правильного Tone of Voice (комунікації) з аудиторією;
- невіддільний
атрибут цілісного бренду фірми: тексти, як і будь-які інші компоненти вашого
бізнесу, формують образ компанії у майбутніх та наявних клієнтів.
Чи потрібно наймати професійних копірайтерів для створення
текстів, чи можна написати їх самому?
Якщо у вас є
власний бізнес і тексти – це ваше пристрасне хобі, то чому б не спробувати? Однак
якщо ви є фахівцем у зовсім іншій сфері і хочете, щоб ваші статті були якнайбільш
грамотними і ефективними, то краще звернутись до професійного виконавця таких
завдань. Адже копірайтери – це не тільки люди, які просто пишуть тексти: це також
маркетологи, які розуміються на потребах клієнтів. І саме вони зможуть написати
тексти таким чином, щоб читачі почали діяти на користь вашому бізнесу.
Спершу
копірайтери уважно вивчають багато інформації про фірму і все, що з нею
пов'язано. Далі вони проводять ретельний аналіз конкурентів, цільової авдиторії
компанії і ставлять себе на місце клієнтів, аби правильним чином оцінити усі
заперечення та переваги цієї фірми. Після вивчення всіх аспектів бізнесу
копірайтери матимуть змогу написати саме ту унікальну інформацію, яка зможе зацікавити
клієнтів.
Іноді буває так, що тексти спрацьовують не одразу. У таких випадках копірайтери експериментуватимуть: змінюватимуть речення, слова, абзаци або навіть стиль написання тексту. І лише так можна буде оцінити вигідну для фірми реакцію цільової аудиторії. Слід розуміти, що навіть заміна 2 слів у заголовку статті може підвищити прихід клієнтів у кілька разів!



Коментарі
Дописати коментар