Доброго дня! Мене звати ПЕТРО РАДЕЙ. Понад 15 років я займаюся написанням читабельних, грамотних і змістовних текстів, а також перекладами. Це моя робота, хобі та вектор розвитку.

Знання мов: англійська (C2), польська (C2), російська, українська. Освіта: Львівський національний університет ім. І.Франка. Факультет журналістики.

Маю багаторічний досвід у таких тематиках: фінанси, спорт, політика, наука, IT, фінтех, дизайн інтер’єру, маркетинг, криптовалюти, беттінг, гемблінг, трейдинг, будівництво, архітектура, нерухомість, торгівля, техніка, шоу-біз, одяг, взуття, освіта, культура, дизайн, медицина, туризм, дитячі товари, товари для дозвілля, подарунки, ювелірні вироби, авто, зоотовари, кіно та ін. Приклади власних текстів надаю під час особистого листування. Також моє портфоліо можна переглянути за цим лінком.

Тож, якщо Вам потрібен копірайтинг, рерайтинг, переклад чи редагування пишіть у Telegram або на email.

Hi! I am a skilled and experienced copywriter; my goal is to create readable, interesting, meaningful, literate and creative texts. I work efficiently, responsibly and adhere to deadlines.

ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО БЛОГ В E-COMMERCE?

 Контент-маркетинг вважається одним з найбільш важливих елементів маркетингової стратегії e-commerce. Тож не дивно, що все більша кількість онлайн-магазинів звертаються до нього. Однак деякі підприємці все ще вважають блог компанії непотрібною примхою і зайвими витратами. А як це насправді? Чи дійсно потрібний контент-маркетинг в сфері e-commerce?

У чому полягає важливість ведення блогу в сфері електронної комерції?

Ведення корпоративного блогу компанії та обмін важливим контентом з власною аудиторією має значні плюси як у короткотерміновій, так і в довготерміновій перспективі.

Коли ви публікуєте корисний і фактичний матеріал, ви таким чином демонструєте своїй цільовій аудиторії, що знаєте і чим займаєтеся. В їхніх очах ви стаєте спеціалістом, якому можна довіряти.

Ви формуєте з ними довгострокові відносини, а ваш бренд набуває все більшої популярності. Ваша аудиторія краще пам’ятатиме вашу фірму і прагнутиме повернутись до неї знову.

Крім того, блог дасть можливість охопити більшу групу майбутніх клієнтів. Інтернет-магазин одержить більше трафіку, і ви підвищите кількість продажів і прибутки. Веб-сайт стане більш популярним, а алгоритми пошуковика Google проіндексують його на вищих позиціях.

Які матеріали варто розміщувати в блозі про e-commerce?

Люди систематично читають публікації в блогах. У них вони намагаються знайти відповіді на свої питання та поради, які дозволять їм врегулювати проблеми. Скористайтесь цим! Поміркуйте над тим, з якими проблемами можуть стикатись ваші майбутні клієнти і яким чином ваші продукти можуть сприяти їх вирішенню. Розміщуйте статті з детальними інструкціями, давайте рекомендації та підказки. Показуйте практичне використання ваших товарів і, при нагоді, посилайтесь на конкретні товари в інтернет-магазині.

Споживачам потрібен якнайширший вибір і обізнаність. І перш ніж здійснити покупку того чи іншого товару, вони можуть витрачати до десятка годин на ознайомлення з описами, технічними характеристиками, думками і відгуками інших користувачів. Вони шукають веб-сайти, які розміщують достовірну та повну інформацію.

Тому переконайтесь, що Ваш онлайн-магазин містить подібну інформацію. Оприлюднюйте рейтинги, публікуйте огляди та порівняння продуктів, діліться думками користувачів, цитатами експертів та представників галузі. Завантажуйте лише найцінніший і найкорисніший контент на свій веб-сайт. І не забувайте, що цікавий контент не лише розширить вашу аудиторію, а й допоможе утримати її на веб-сайті на довше.

Про що треба пам’ятати під час створення контенту для блогів?

Якщо вам потрібно, щоб блог ефективно допомагав залучати нових клієнтів, слід пам’ятати кілька дуже важливих правил:

Професійність та надійність

Всю інформацію, яку будуть містити статті, потрібно ретельно перевіряти на правдивість. Не оприлюднюйте непідтверджені новини та чутки з непевних джерел. Будьте надійним джерелом інформації і проводьте належне дослідження перед писанням статей. Якщо у вас є сумніви у достовірності якоїсь інформації, не використовуйте її.

В жодному разі не копіюйте чужий контент, розміщений на інших веб-сайтах! Від цього не лише понизиться ваш рейтинг у пошуковиках, а й можуть надійти скарги на плагіат.

Пишіть тексти для SEO

Пишучи статті не можна забувати про принципи SEO-копірайтингу. Він передбачає, зокрема, використання коротких фраз ключових слів, які ви можете розширити до т. зв. “довгого хвоста”. Діліть контент свого блогу на короткі абзаци і відділяйте їх заголовками. Також варто виділяти найбільш важливу інформацію, застосовуючи маркери та додавати графіку для поліпшення текстів. Пишіть якнайбільш просто і доступно, не робіть речення надто довгими чи складними.

Адаптуйте контент свого блогу до цільової аудиторії. Це потрібно для того, щоб читачі одержували якнайбільше корисної інформації з блогових статей. Пам’ятайте про важливість метаописів та внутрішньої перелінковки. Крім того, у блогових статтях ви можете посилатись на інші тексти та додавати гіперпосилання, які будуть перенаправляти читача на сторінки товаів або категорій.

Публікуйте систематично

Як часто треба розміщувати контент у блозі? Передусім, це варто робити регулярно. Немає однозначної відповіді на питання, яку кількість статей на місяць Ви маєте додавати у свій блог, аби ваш інтернет-магазин опинився в ТОП-10 пошукової системи Google. Все залежатиме від того, у якій сфері ви працюєте, які продукти та послуги пропонуєте своїм клієнтам і якої мети прагнете досягнути.

Що більшу кількість постів ви робите, то краща видимість і більший трафік ви одержуєте на сайт свого магазину. Публікуйте статті регулярно та послідовно і ви швидко отримаєте перші результати. Також пам’ятайте, що ключове значення має якість вашого контенту (а не його чисельність), і саме вона завжди має бути на першому місці. Краще розміщувати тексти нечасто, але пропонувати аудиторії справді цінний контент.

Коментарі