ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО БЛОГ В E-COMMERCE?
Контент-маркетинг вважається одним з найбільш важливих елементів маркетингової стратегії e-commerce. Тож не дивно, що все більша кількість онлайн-магазинів звертаються до нього. Однак деякі підприємці все ще вважають блог компанії непотрібною примхою і зайвими витратами. А як це насправді? Чи дійсно потрібний контент-маркетинг в сфері e-commerce?
У чому полягає важливість ведення блогу в сфері електронної
комерції?
Ведення корпоративного блогу компанії та обмін важливим
контентом з власною аудиторією має значні плюси як у короткотерміновій, так і в
довготерміновій перспективі.
Коли ви публікуєте
корисний і фактичний матеріал, ви таким чином демонструєте своїй цільовій аудиторії,
що знаєте і чим займаєтеся. В їхніх очах ви стаєте спеціалістом, якому можна
довіряти.
Ви формуєте з
ними довгострокові відносини, а ваш бренд набуває все більшої популярності.
Ваша аудиторія краще пам’ятатиме вашу фірму і прагнутиме повернутись до неї знову.
Крім того, блог
дасть можливість охопити більшу групу майбутніх клієнтів. Інтернет-магазин одержить
більше трафіку, і ви підвищите кількість продажів і прибутки. Веб-сайт стане більш
популярним, а алгоритми пошуковика Google проіндексують його на вищих позиціях.
Які матеріали варто розміщувати в блозі про e-commerce?
Люди систематично
читають публікації в блогах. У них вони намагаються знайти відповіді на свої
питання та поради, які дозволять їм врегулювати проблеми. Скористайтесь цим! Поміркуйте
над тим, з якими проблемами можуть стикатись ваші майбутні клієнти і яким чином
ваші продукти можуть сприяти їх вирішенню. Розміщуйте статті з детальними інструкціями,
давайте рекомендації та підказки. Показуйте практичне використання ваших товарів
і, при нагоді, посилайтесь на конкретні товари в інтернет-магазині.
Споживачам
потрібен якнайширший вибір і обізнаність. І перш ніж здійснити покупку того чи
іншого товару, вони можуть витрачати до десятка годин на ознайомлення з описами,
технічними характеристиками, думками і відгуками інших користувачів. Вони
шукають веб-сайти, які розміщують достовірну та повну інформацію.
Тому
переконайтесь, що Ваш онлайн-магазин містить подібну інформацію. Оприлюднюйте рейтинги,
публікуйте огляди та порівняння продуктів, діліться думками користувачів, цитатами
експертів та представників галузі. Завантажуйте лише найцінніший і найкорисніший
контент на свій веб-сайт. І не забувайте, що цікавий контент не лише розширить вашу
аудиторію, а й допоможе утримати її на веб-сайті на довше.
Про що треба пам’ятати під час створення контенту для блогів?
Якщо вам потрібно,
щоб блог ефективно допомагав залучати нових клієнтів, слід пам’ятати кілька
дуже важливих правил:
Професійність
та надійність
Всю інформацію,
яку будуть містити статті, потрібно ретельно перевіряти на правдивість. Не оприлюднюйте
непідтверджені новини та чутки з непевних джерел. Будьте надійним джерелом
інформації і проводьте належне дослідження перед писанням статей. Якщо у вас є
сумніви у достовірності якоїсь інформації, не використовуйте її.
В жодному разі
не копіюйте чужий контент, розміщений на інших веб-сайтах! Від цього не лише понизиться
ваш рейтинг у пошуковиках, а й можуть надійти скарги на плагіат.
Пишіть
тексти для SEO
Пишучи статті не
можна забувати про принципи SEO-копірайтингу. Він передбачає, зокрема, використання
коротких фраз ключових слів, які ви можете розширити до т. зв. “довгого
хвоста”. Діліть контент свого блогу на короткі абзаци і відділяйте їх
заголовками. Також варто виділяти найбільш важливу інформацію, застосовуючи маркери
та додавати графіку для поліпшення текстів. Пишіть якнайбільш просто і доступно,
не робіть речення надто довгими чи складними.
Адаптуйте
контент свого блогу до цільової аудиторії. Це потрібно для того, щоб читачі одержували
якнайбільше корисної інформації з блогових статей. Пам’ятайте про важливість метаописів
та внутрішньої перелінковки. Крім того, у блогових статтях ви можете посилатись
на інші тексти та додавати гіперпосилання, які будуть перенаправляти читача на
сторінки товаів або категорій.
Публікуйте
систематично
Як часто треба
розміщувати контент у блозі? Передусім, це варто робити регулярно. Немає однозначної
відповіді на питання, яку кількість статей на місяць Ви маєте додавати у свій
блог, аби ваш інтернет-магазин опинився в ТОП-10 пошукової системи Google. Все
залежатиме від того, у якій сфері ви працюєте, які продукти та послуги
пропонуєте своїм клієнтам і якої мети прагнете досягнути.
Що більшу
кількість постів ви робите, то краща видимість і більший трафік ви одержуєте на
сайт свого магазину. Публікуйте статті регулярно та послідовно і ви швидко отримаєте
перші результати. Також пам’ятайте, що ключове значення має якість вашого
контенту (а не його чисельність), і саме вона завжди має бути на першому місці.
Краще розміщувати тексти нечасто, але пропонувати аудиторії справді цінний
контент.



Коментарі
Дописати коментар