Рерайтинг: в яких випадках бізнес може заощаджувати на нових статтях?
Все більшу популярність здобуває рерайтинг тексту. Серед всього контенту рерайт зараз становить як мінімум 80%. Пошуковики розцінюють тексти, створені з використанням рерайтингу, як новостворені. Тож статті, які готуються для проєктів, все частіше піддаються рерайту, а не переписуються повністю.
Послуги рерайтингу текстів є значно дешевшими у порівнянні з копірайтингом.
Це дає можливість бізнес-проєктам значно зменшити запланований бюджет.
Як відбувається економія?
Рерайт тексту є дешевшим, оскільки на його застосування потрібна значно менша кількість часу. Заощадження відбувається завдяки вже готовому джерелу тексту, який надалі «підганяють» під оновлені вимоги SEO-стратегій. Тобто статті не пишуться «з нуля», а проходять модернізацію.
Якщо нові тексти вимагають вивчення матеріалу, рерайт текстів здійснюється без цього. Текст вже підготовлений і треба його тільки правильним чином змінити.
Додатковою позитивною перевагою є зменшення часу для підготовки технічного завдання для виконавця. Якщо для нового матеріалу необхідне складання детального ТЗ, то рерайт тексту здійснюється тільки на підставі внесених коректив у проєкт.
Коли знадобиться рерайт текстів?
Бізнес-проєктам потрібен розвиток, запровадження нових технологій та свіжих ідей. Формувати щось нове, ігноруючи старе – невигідно. Тому використовують нові методи лише там, де звичні не приносять результатів.
Наприклад: пошуковими запитами не видається веб-сайт на верхніх позиціях, а цільову аудиторію було розширено і вона зазнала змін. Умови ринку зазнають змін, і конкурентам може вдатися захопити сегмент, на якому вони раніше не працювали. Тут виникає питання модернізації веб-сайту під нові обставини із врахуванням поточних вимог.
Рерайт контенту знадобиться, коли треба:
·
підвищити позиції у пошуковій видачі згідно з
ключовими запитами;
·
залучити нових цільових користувачів;
·
модернізувати стратегію контент-маркетингу;
·
врахувати зміни у вимогах щодо пошукової
оптимізації веб-сайту;
·
взяти до уваги збільшення асортименту;
·
оновити наявний контент після проведення редизайну;
· додати на платформу мультимовність.
Тобто, у випадку внесення змін на веб-сайті немає обов’язкової потреби створювати свіжий текстовий контент. Ви можете просто правильним чином оновити старий, враховуючи нові вимоги.
Як бізнес виграє від рерайтингу текстів?
Після успішного рерайту текстів ваш сайт буде забезпечено оновленим контентом з врахуванням усіх новацій. При цьому буде збережено стилістику викладу та інформативність кожного матеріалу.
Викладені матеріали не втратять унікальності старої інформації, але при цьому будуть новими. Пошукові запити забезпечуватимуть високі позиції текстів у видачі та зможуть привести до вас безліч нових користувачів.
Мінімальна ціна послуг дасть можливість звільнити гроші на додаткові
роботи над вашим проєктом, а зменшення строків реалізації замовлення гарантує миттєву
віддачу інвестованих грошей.

Коментарі
Дописати коментар