Що пов’язує роботу інтернет-маркетологів та копірайтерів?
Сучасний інфопростір переповнений маркетинговими пропозиціями, які подібні одна до одної. Унікальність текстових матеріалів більшості веб-сайтів вимагає найкращих показників. Вигідно виділитися у цьому гігантському океані – нелегке завдання.
Нещодавно більш ніж 88% компаній відзначити підвищення бюджетів на інтернет-маркетинг. Більшість власників бізнесу очікують найкращу віддачу від розміщення на їх сайтах якісного контенту. Аналітика розкрутки проєктів свідчить про те, що чисельність користувачів у середньому збільшилась на 43%, а прибутки зросли більш, ніж у половину – на 51%.
Як засвідчує комплексний аналіз статистичних даних, інтернет-маркетологи у своїй праці повинні приділити найбільшу увагу саме роботу копірайтерів, які забезпечують якісним текстовим контентом їх проєкти.
Дистанційна робота
Копірайтери самостійно не можуть визначити всі потрібні для реалізації вимоги, які поставить маркетолог. Дещо може забутися, про щось не домовилися, десь може бути суперечність у наданих даних, а ще дещо буде визначено трохи пізніше. Тож тісне співробітництво маркетологів та копірайтерів – це гарантія досягнення необхідного результату.
Зайшовши в Інтернет, маркетолог бачить величезну чисельність пропозицій копірайтерів, що працюють дистанційно. Зрозуміти та виокремити найкращих виконавців надзвичайно складно. Просто надіслати технічне завдання і очікувати на його виконання – неприпустимо.
Яким чином це працює?
Інтернет-маркетологи, у рамках виконання свого проєкту:
·
формують технічні завдання для створення текстів;
·
передають ці завдання копірайтерам;
·
уточнюють нюанси завдань;
·
вносять корективи та дають пояснення;
·
перевіряють готові тексти;
·
при необхідності надсилають тексти на
доопрацювання;
· впроваджують готові тексти у свій проєкт.
Під час погодження завдань із копірайтерами уточнюються деталі реалізації замовлення, встановлюються «ключі», стиль написання, обсяг тексту, категорії, зв’язок матеріалу з наявними на веб-сайті.
Користь від співробітництва
Якість втіленого проєкту інтернет-маркетолога безпосередньо залежатиме від погодженої праці копірайтера, який працює дистанційно.
У рамках співробітництва маркетолог одержує контент, який:
·
Оптимізуватиметься згідно зі стратегією
ресурсу.
·
Чітко відповідатиме поточній тематиці веб-сайту.
·
Враховуватиме всі наявні новації, які застосовуються
у проєкті.
·
Привертатиме увагу різних пошуковиків.
· Закликатиме до дії, яку повинен виконати клієнт.
Водночас, спільна праця копірайтерів та інтернет-менеджерів зазвичай проходить дистанційно, що виключає інвестування додаткових ресурсів (не потрібне ні місце в офісі, ні додаткова оргтехніка, ані розширення штату компанії).
Залучення додаткових працівників до проєкту завжди зменшує час його виконання. Завдяки взаємному обміну досвідом з’являється можливість виявити додаткові можливості виконання проєкту. Стабільний обмін інформацією під час написання контенту дозволяє уникнути безлічі погрішностей і помилок.

Коментарі
Дописати коментар