Десять правил якісного SMM-тексту
Щоб публікація бренду не загубилася у вируючому інформаційному потоці соціальних мереж або ще гірше, — не дратувала доскіпливих та вчитливих користувачів (а таких досить багато на всіх соціальних платформах), під час написання тексту SMM-копірайтер повинен взяти до уваги такі правила:
- Робити головний акцент на заголовках. Обираючи оптимальний заголовок, не бійтесь використовувати якнайбільш яскраві, нестандартні фрази, які вносять інтригу: можна взяти за основу авторитетну статистику, поставити запитання. Навіть найбуденніший інфопривід може зацікавити вимогливого читача, якщо його правильним чином подати та доповнити цікавими подробицями.
- Мінімізувати застосування кліше. Використання шаблонних фраз лише «обтяжуватиме» та «забруднюватиме» ваш текст. Обов’язково перечитайте написане і видаліть всі вислови на зразок: «Ні для кого не секрет», «Кожному відомо», «Як відомо» і т.д. Крім того, необхідно слідкувати за чисельністю прикметників. «Приємний на дотик светр» — звучить вдало (якщо далі зазначено матеріал, яким це підтверджується), а ось «Надзвичайно зручний та приємний на дотик светр, який було виготовлено із якісної, дорогої та цупкої тканини» — це вже занадто.
- Намагатися не використовувати Caps Lock. Декілька років тому чимало брендів розпочинали дописи із речення з великими літерами. Наприклад: «УВАГА! РОЗПРОДАЖ!». Проте подібні прийоми, скоріш за все, «здешевлюють» текст, ніж привертатимуть до нього увагу читачів.
- Перевіряти всю статистику. Всі твердження корисно доповнювати інформативними фактами. Але завжди достовірними. Не варто писати про те, в чому ви не впевнені. В іншому випадку зауваг та корективів від підписників уникнути не вдасться.
- Застосовувати сторітелінг. Цей відомий прийом знаходиться в трендах вже декілька років. І він справді ефективний. Такі розповіді від імені бренду дають можливість зблизитися з цільовою аудиторією та здобути її увагу.
- Структурувати написане. Величезна «стіна» тексту у стрічці буде виглядати лякаюче і непривабливо, особливо поряд із більш лаконічними текстами. Тож робити відступи та розміщувати списки в тексті потрібно навіть у малих дописах.
- Висловлювати свою думку. За кожним із брендів стоять люди. І це треба демонструвати цільовій аудиторії. Намагайтеся активно реагувати на актуальні івенти, поширюйте думку від імені компанії щодо тих чи інших новин, цікавтеся у підписників їхніми враженнями. Без стабільної комунікації із вашими користувачами не відбуватиметься зростання продажів, а різні інтерактиви дуже добре зближують.
- Не вміщувати в один текст серію тем. Тут діє просте правило: одна публікація = одна думка, яке допоможе створити лаконічний та дохідливий контент. Потік думок може втомлювати та заплутувати читачів.
- Не забувати про емоційний аспект. «Сухий» виклад інформації та консерватизм у тексті доречні лише в технічній документації і наукових статтях, проте ніяк не в публікаціях для соціальних мереж. Пам’ятайте, що соцмедійними застосунками люди користуються передусім для релаксації та комунікації. Тож навіть публікації з серйозними дослідженнями чи статистичними даними повинні бути «живими» та мати певний емоційний посил до цільової аудиторії. Будьте friendly до своєї ЦА, не бійтесь відкриватися. Тільки так можна здобути довіру своїх підписників та збудувати міцне ком’юніті.
- Закликати до дії. Call-To-Action варто додавати не тільки в контент, який продає. Розміщуєте інфодобірку? Тоді запропонуйте своїм підписникам її доповнити коментарями, поділитись враженнями, обсудити тему. Самі ініціюйте необхідну вам реакцію влучними закликами до дії.
Варто пам’ятати: ключове правило SMM-копірайту — це передусім спілкуватися із своїми підписниками «однією мовою». Створенню текстового контенту для соціальних мереж передує глибокий аналіз ЦА продукту, а також підбір Ton of Voice. Тож, якщо цільова аудиторія вашого бренду – юні матусі, яких цікавлять дитячі розвиваючі ігри, наявність у публікації складних термінів із сфери психології буде недоцільною. Навіть якщо читачі і заглянуть у словник, куплять розвивашку ймовірно у конкурентів вашого бренду, які більш просто та дохідливо їм все пояснили. І навпаки — компаніям, які спрямовані на учителів, вихователів, дитячих психотерапевтів, спеціалізовані терміни допоможуть продемонструвати свою експертність.

Коментарі
Дописати коментар